Zwroty oczywiście przyjmujemy bez problemu jest to nasz obowiązek oraz dzięki temu zyskujemy klientów na lata, jednak są zasady których trzeba przestrzegać by być uczciwym w obie strony my do klienta i klient do nas, artykuły które sprzedajemy są specyficzne i są objęte specjalnymi zasadami by nasi klienci mogli czuć się bezpiecznie.
Produkt który klient chce zwrócić nie może być użyty w żaden sposób ( przymierzony, umyty, ponownie spakowany w opakowanie hermetyczne/zgrzewane co reguluje obecnie art. 38 punkt 5 ustawy o prawach konsumenta), produkty z naszego asortymentu nie możemy sprzedać ponownie gdy zostały użyte, wypróbowane bądź rozpakowane z opakowania hermetycznego/zgrzewanego. Dlatego też rozważne zakupy są bardzo wskazane.
Po otrzymaniu zwrotu sprawdzamy z drugim takim samym artykułem jego zgodność, zwracamy też uwagę na opakowanie, proszę pamiętać że nie może być ono zniszczone.
Przyjęliśmy w naszej historii już bardzo dużo zwrotów i jesteśmy uczciwi względem klientów, zwroty gotówki dokonujemy jak najszybciej po jego otrzymaniu. Dzięki temu handlując na portalach aukcyjnych posiadamy komentarze pozytywne nawet w przypadku zwrotów.
Dokonywanie zwrotu:
Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt mailowy w tej sprawie z informacją że wyślemy zwrot danego produktu, w treści proszę o podanie informacje o sposobie zakupu danego produktu oraz numer zamówienia jak i login portalu aukcyjnego jeżeli za pośrednictwem jego zakupiliśmy towar. Proszę też zamieścić numer konta bankowego na które dokonać zwrotu.
Do opakowania zwrotnego prosimy o wrzucenie kartki z informacją: Zwrot NUMER_ZAMÓWIENIA W przypadku braku numeru zamówienia bądź jego zagubienia proszę o kartkę z informacją że jest to zwrot oraz danymi kupującego wraz z adresem email
Zwrotu prosimy dokonać na adres:
Andrzej Biretto, ul. Niedźwiedzia 53, 54-232 Wrocław
Zwrotu gotówki na konto dokonujemy najczęściej w ten sam dzień w który otrzymamy go by ułatwić sobie życie jak i klientowi. Oczywiście zastrzegamy na to sobie czas do 7 dni roboczych. W przypadku nie otrzymaniu kwoty po 7 dniach roboczych prosimy o kontakt z nami najlepiej telefoniczny.